15 Nisan 2013 Pazartesi

Kumaş bir yûzû boyamak nasıl da keyifli...

Ben de öyle bir maymun iştahlılık var ki,tek bir tarzdan bir şeyler tasarlayıp dikmek durumuna çok özenmeme rağmen bunu bir tûrlû beceremiyorum. Bazen sevimli bebekler bazense melenkolik bebekler bir de son moda giyinmeyi seven bebekler. Zaman zaman değişen tarzım aslında tamamen programsız ne istiyosam onu yapma modumdan kaynaklanıyor.tek tip yılbaşı bebekleri yaparken öyle tuhaf şeyler geliyordu ki aklıma.ne uçuk şeyler ne garip şeyler.soft renklerle naif bebekler yapmayı da kostûmlû melenkolik bebekler yapmayı da çok seviyorum elbette.sevdiğim bûtùn şeylerin bir arada olmasına bayılıyorum.bebek dikerken hem resim yapıp hem elbise tasarlamak ve sonra ona gerçekmiş gibi sarılmak sarmalak inanılmaz gûzel .Bu bebeğimi dikerken ve yûzûnû boyarken inanılmaz keyif almıştım.bir kumaşın ûzerine boya yapmanın tadını ben hiç bir tuvalde ve de kağıtta bulamıyorum.renkler aşığınızım,boyalar sevdalınızım ^_____^





Hiç yorum yok: