20 Mart 2013 Çarşamba

Kedili bir minnok ^~*

Bu bebeği ayşegul ona bebek dikmeyi öğretmemin uzerinden 1 ay bile geçmeden dikti ve bitirdi. Uyduruk bi kağıda elbisesi şöyle olsun saçı böyle olsun diye karalayıvermiştim. Oda tam da hayalimdekini dikti. Kedisini de ben verdim kucağına. Yılbaşı bebeklerini dikerken köpek gezdiren bir kız dikmiştim . Köpek onun fikriydi çok da guzel oldu. Ben de kedi fikriyle ona minik bi jest yaptım. Bu bebek gecelikli gecelikli bodrumlara yolcu oldu. Bir kız çocuğunun odasına konuk oldu ve onunla beraber yaşıyor.bu arada yeni bebekler bitmek uzere bir an evvel fotoğraflayıp paylaşıcam. Bu bebek dikme seruveni benim hayatımın çok eski gūnlerine dayanıyor. İlk diktiklerim,beğenmeyip söktuklerim ,kolu kopanlar ,bacağı diğer bacağından kısa olanlar..ama onları hiç unutmadım *__* bir kaçını hala saklıyorum. Bu surecin çok kısa ama çok keyifli bir bölùmūne şahit oldu ayşegul.yeni yıl bebeklerinden sonra beraber bişeyler dikemedik işler guçler yūzūnden. Ama ben devam ediyorum yine eski gunlerdeki gibi. özel bir gūn için yapılan işler beni başta çok mutlu etmekle beraber sonunda mutlaka başka bişeyler dikmeye özgur dūşūnmeye itiyor beni. Şimdilerde bebek odaları için bişeyler planlıyorum. Yastıklar, kapı susleri melek bebekler.... Neyse şimdiden konu başlıklarıyla kısıtlamayayım yine kendimi. Hemen paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Bİttiklerinde bir dakika bile durmam *____^





Hiç yorum yok: